joi, 26 noiembrie 2009


Conform unei teorii mai vechi, orice inceput e mai greu....

Eu ma numar printre cei care confirma aceasta teorie si la categoria bloguri. Postarile mele vor fi cu predilectie fotografii, dar din cand in cand, eventual dupa un pahar de vin sau visinata (cand vine inspiratia, vorba unui amic) o sa exersez talentul scriitoricesc, care de altfel lipseste cu desavarsire. :D. Eu sunt buna la matematica: adunari, combinari, permutari, eliminari si alte asemenea lucruri.

Si cum trebuie sa existe si o tematica, eu o sa aleg una generala, intamplari din viata.

Si o sa incep cu muntele. Anul trecut, datorita unui fost prieten am reeditat drumetiile pe munte, dupa o lunga, lunga perioada de pauza. Si acum imi aduc aminte de prima data! S-a intamplat in anul 2 de facultate datorita unei bune prietene si colege de facultate. Am intrat intr-o gasca de muntomani si in iarna de atunci am facut diverse trasee prin Bucegi. Aveam si un chitarist in grup, care dadea un farmec aparte expeditiilor noastre :). Ce vremuri.....

Drumetiile au continuat si in anul urmator, dupa care, datorita anturajului, am abandonat. Noroc cu varul meu care ma mai lua din cand in cand pe munte, dar destul de rar...Apoi, s-au schimbat vremurile si plimbarile la munte s-au rezumat la mers cu masina. Deh, alte conjuncturi.... ce-i drept, am vazut multe locuri, dar senzatia pe care ti-o da urcusul pe munte lipsea in totalitate.

Dar soarta m-a adus inapoi la drumul spre munte :). Si reinceputul a fost Garofita Pietrei Craiului.....

http://www.carpati.org/ghid_montan/muntii/piatra_craiului/cabana_garofita_pietrei_craiului-21/

Cabana e destul de ok, iar baia arata asa.....

Niciun comentariu: